Маркетинг підприємства роздрібної торгівлі
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг підприємства роздрібної торгівлі
|
|
Creator |
Данніков, Олег Володимирович
Данников, Олег Владимирович |
|
Subject |
маркетинг підприємств роздрібної торгівлі
господарські зв’язки споживач роздрібна мережа 658.3 |
|
Description |
В статті висвітлено особливості формування теоретичних засад розвитку підприємств роздрібної торгівлі.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-23T08:46:15Z
2016-06-23T08:46:15Z 2009-03-30 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Данніков О. В. Маркетинг підприємства роздрібної торгівлі / О. В. Данніков // Формування ринкової економіки: зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ: КНЕУ, 2009. – Вип. – 22. – С. 235–249.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18757 |
|
Language |
uk
|
|