Запис Детальніше

Маркетинг підприємства роздрібної торгівлі

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг підприємства роздрібної торгівлі
 
Creator Данніков, Олег Володимирович
Данников, Олег Владимирович
 
Subject маркетинг підприємств роздрібної торгівлі
господарські зв’язки
споживач
роздрібна мережа
658.3
 
Description В статті висвітлено особливості формування теоретичних засад розвитку підприємств роздрібної торгівлі.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-23T08:46:15Z
2016-06-23T08:46:15Z
2009-03-30
 
Type Article
 
Identifier Данніков О. В. Маркетинг підприємства роздрібної торгівлі / О. В. Данніков // Формування ринкової економіки: зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ: КНЕУ, 2009. – Вип. – 22. – С. 235–249.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18757
 
Language uk