Запис Детальніше

Організаційно-економічний механізм маркетингу промислового підприємства: сучасна сутність та цільові особливості

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Організаційно-економічний механізм маркетингу промислового підприємства: сучасна сутність та цільові особливості
 
Creator Ткач, Вячеслав Михайлович
Ляденко, Тетяна Володимирівна
 
Subject організаційно-економічний механізм маркетингу
промислове підприємство
маркетингове управління
сутність механізму та його мета
658.8
 
Description Розкрито питання, пов’язані з вирішенням науково-практичної проблеми розвитку наукових підходів щодо обґрунтування основних положень створення і практичної реалізації організаційно-економічного механізму маркетингу на промислових підприємствах, як спеціалізованої системи комплексного маркетингового управління: сформульовано узагальнене поняття «організаційно-економічний механізм маркетингу промислового підприємства» та розкрито мету його застосування, як спеціалізованої системи управління
підприємством.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-23T11:54:11Z
2016-06-23T11:54:11Z
2009-06-25
 
Type Article
 
Identifier Ткач В. М. Організаційно-економічний механізм маркетингу промислового підприємства: сучасна сутність та цільові особливості / В. М. Ткач, Т. В. Ляденко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ: КНЕУ, 2009. – Вип. 22. – С. 249–259.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18770
 
Language uk