Застосування стратегій маркетингових каналів розповсюдження підприємствами
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Застосування стратегій маркетингових каналів розповсюдження підприємствами
|
|
Creator |
Савощенко, Анатолій Семенович;
Савощенко, Анатолий Семёнович Танасійчук, Олена Миколаївна Танасийчук, Елена Николаевна |
|
Subject |
маркетингова політика розповсюдження
стратегія маркетингового каналу розповсюдження 658.8 |
|
Description |
Обґрунтовано сучасні підходи до маркетингових стратегій розповсюдження. Визначено методи застосування стратегій маркетингових каналів розповсюдження підприємствами. Розглянуто класифікацію стратегій маркетингових каналів розповсюдження за різними ознаками. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-23T12:08:00Z
2016-06-23T12:08:00Z 2009-02-17 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Савощенко А. С. Застосування стратегій маркетингових каналів розповсюдження підприємствами / А. С. Савощенко, О. М. Танасійчук // Формування ринкової економіки: зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ: КНЕУ, 2009. – Вип. – 22. – С. 260–271.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18771 |
|
Language |
uk
|
|