Запис Детальніше

Застосування стратегій маркетингових каналів розповсюдження підприємствами

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування стратегій маркетингових каналів розповсюдження підприємствами
 
Creator Савощенко, Анатолій Семенович;
Савощенко, Анатолий Семёнович
Танасійчук, Олена Миколаївна
Танасийчук, Елена Николаевна
 
Subject маркетингова політика розповсюдження
стратегія маркетингового каналу розповсюдження
658.8
 
Description Обґрунтовано сучасні підходи до маркетингових стратегій розповсюдження. Визначено методи застосування стратегій
маркетингових каналів розповсюдження підприємствами. Розглянуто класифікацію стратегій маркетингових каналів
розповсюдження за різними ознаками.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-23T12:08:00Z
2016-06-23T12:08:00Z
2009-02-17
 
Type Article
 
Identifier Савощенко А. С. Застосування стратегій маркетингових каналів розповсюдження підприємствами / А. С. Савощенко, О. М. Танасійчук // Формування ринкової економіки: зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ: КНЕУ, 2009. – Вип. – 22. – С. 260–271.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18771
 
Language uk