Запис Детальніше

Місце оцінки ефективності у системі управління маркетинговою діяльністю торговельних підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Місце оцінки ефективності у системі управління маркетинговою діяльністю торговельних підприємств
 
Creator Равікович, Ілля Євгенович
Равикович, Илья Евгеньевич
 
Subject маркетингова діяльність
ефективність
бренд
оцінка ефективності
339.187:691
 
Description Обґрунтовується методологія оцінки ефективності маркетингової діяльності та інтегрування її до системи управління
маркетингом на підприємстві.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-23T12:41:48Z
2016-06-23T12:41:48Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Равікович І. Є. Місце оцінки ефективності у системі управління маркетинговою діяльністю торговельних підприємств / І. Є. Равікович // Формування ринкової економіки: зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ: КНЕУ, 2009. – Вип. – 22. – С. 271–280.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18772
 
Language uk