Запис Детальніше

Маркетингові підходи до ціноутворення на споживчому ринку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові підходи до ціноутворення на споживчому ринку
 
Creator Дугіна, Світлана Іванівна
Дугина, Светлана Ивановна
 
Subject ціна
цінова політика
ціноутворення
цінова стратегія
управління цінами
658.8.03
 
Description Ціна є змінною складовою маркетингового комплексу, саме тому так важливо володіти методологією встановлення цін, оскільки низька ціна і дуже висока несприятливо позначаються на прибутковості. В статті дано об’єктивне обґрунтування і систематизація методів формування ціни, виявлено їх переваги і недоліки.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-23T13:27:22Z
2016-06-23T13:27:22Z
2009-02-18
 
Type Article
 
Identifier Дугіна С. І. Маркетингові підходи до ціноутворення на споживчому ринку / С. І. Дугіна // Формування ринкової економіки: зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ: КНЕУ, 2009. – Вип. – 22. – С. 305–312.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18775
 
Language uk