Маркетингові підходи до ціноутворення на споживчому ринку
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові підходи до ціноутворення на споживчому ринку
|
|
Creator |
Дугіна, Світлана Іванівна
Дугина, Светлана Ивановна |
|
Subject |
ціна
цінова політика ціноутворення цінова стратегія управління цінами 658.8.03 |
|
Description |
Ціна є змінною складовою маркетингового комплексу, саме тому так важливо володіти методологією встановлення цін, оскільки низька ціна і дуже висока несприятливо позначаються на прибутковості. В статті дано об’єктивне обґрунтування і систематизація методів формування ціни, виявлено їх переваги і недоліки.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-23T13:27:22Z
2016-06-23T13:27:22Z 2009-02-18 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дугіна С. І. Маркетингові підходи до ціноутворення на споживчому ринку / С. І. Дугіна // Формування ринкової економіки: зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ: КНЕУ, 2009. – Вип. – 22. – С. 305–312.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18775 |
|
Language |
uk
|
|