Реалізації маркетингового підходу до взаємин суб’єктів податкового процесу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Реалізації маркетингового підходу до взаємин суб’єктів податкового процесу
|
|
Creator |
Іваськo, Інна Михайлівна
|
|
Subject |
потреба
бажання попит продукт обмін угода ринок державна послуга оподаткування маркетинг 339.193 |
|
Description |
У статті розглядається удосконалення й реалізації маркетингового підходу до взаємин суб’єктів податкового процесу і суспільства в цілому з урахуванням сучасних тенденцій розвитку бізнесу в умовах кризово-рецесійних явищ в економіці країни. Це сприятиме добровільній сплаті податків, своєчасному наповненню бюджету, полегшення процесу контролю, а отже — зміцненню соціальної стабільності суспільства, економіки держави, атмосфері прозорості та налагодженню партнерських стосунків із платниками податків. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2009
2016-06-24T09:21:25Z 2016-06-24T09:21:25Z 2009-03-10 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Івасько І. М. Реалізації маркетингового підходу до взаємин суб’єктів податкового процесу / І. М. Івасько // Формування ринкової економіки: зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ: КНЕУ, 2009. – Вип. – 22. – С. 313–324.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18784 |
|
Language |
uk
|
|