Запис Детальніше

Реалізації маркетингового підходу до взаємин суб’єктів податкового процесу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реалізації маркетингового підходу до взаємин суб’єктів податкового процесу
 
Creator Іваськo, Інна Михайлівна
 
Subject потреба
бажання
попит
продукт
обмін
угода
ринок
державна послуга
оподаткування
маркетинг
339.193
 
Description У статті розглядається удосконалення й реалізації маркетингового підходу до взаємин суб’єктів податкового процесу і
суспільства в цілому з урахуванням сучасних тенденцій розвитку бізнесу в умовах кризово-рецесійних явищ в економіці країни. Це сприятиме добровільній сплаті податків, своєчасному наповненню бюджету, полегшення процесу контролю, а отже — зміцненню соціальної стабільності суспільства, економіки держави, атмосфері прозорості та налагодженню партнерських стосунків із платниками податків.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2009
2016-06-24T09:21:25Z
2016-06-24T09:21:25Z
2009-03-10
 
Type Article
 
Identifier Івасько І. М. Реалізації маркетингового підходу до взаємин суб’єктів податкового процесу / І. М. Івасько // Формування ринкової економіки: зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ: КНЕУ, 2009. – Вип. – 22. – С. 313–324.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18784
 
Language uk