Запис Детальніше

Особливості купівлі рекламного простору на телебаченні

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості купівлі рекламного простору на телебаченні
 
Creator Архипова, Тетяна Василівна
Архипова, Татьяна Васильевна
 
Subject сітьова
національна «точкова»
місцева реклама
спонсорування
часткова участь
точкові оголошення
бартер
прайс-лист
рейтинг
спеціальний рекламний блок
фіксоване та плаваюче розміщення
658.833
 
Description У роботі розглянуто теоретичні та практичні аспекти специфіки купівлі рекламного часу на телебаченні. Визначено категорії телевізійної реклами, умови купівлі рекламного простору на телебаченні, рівні зобов’язання рекламодавця при купівлі рекламного простору, чинники, які регулюють ціни за
показ рекламного звернення на телебаченні, розглянуто форми продажу телевізійного ефіру.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-24T11:36:33Z
2016-06-24T11:36:33Z
2009-02-16
 
Type Article
 
Identifier Архипова Т. В. Особливості купівлі рекламного простору на телебаченні / Т. В. Архипова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ: КНЕУ, 2009. – Вип. 22. – С. 359–370.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18792
 
Language uk