Особливості купівлі рекламного простору на телебаченні
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості купівлі рекламного простору на телебаченні
|
|
Creator |
Архипова, Тетяна Василівна
Архипова, Татьяна Васильевна |
|
Subject |
сітьова
національна «точкова» місцева реклама спонсорування часткова участь точкові оголошення бартер прайс-лист рейтинг спеціальний рекламний блок фіксоване та плаваюче розміщення 658.833 |
|
Description |
У роботі розглянуто теоретичні та практичні аспекти специфіки купівлі рекламного часу на телебаченні. Визначено категорії телевізійної реклами, умови купівлі рекламного простору на телебаченні, рівні зобов’язання рекламодавця при купівлі рекламного простору, чинники, які регулюють ціни за показ рекламного звернення на телебаченні, розглянуто форми продажу телевізійного ефіру. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-24T11:36:33Z
2016-06-24T11:36:33Z 2009-02-16 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Архипова Т. В. Особливості купівлі рекламного простору на телебаченні / Т. В. Архипова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ: КНЕУ, 2009. – Вип. 22. – С. 359–370.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18792 |
|
Language |
uk
|
|