Сучасний стан та головні тенденції розвитку ринку маркетингових досліджень України
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сучасний стан та головні тенденції розвитку ринку маркетингових досліджень України
|
|
Creator |
Федорченко, Андрій Васильович
Федорченко, Андрей Васильевич |
|
Subject |
ринок маркетингових досліджень
ESOMAR Українська асоціація маркетингу (УАМ) тенденції розвитку 658.101.54 |
|
Description |
Досліджено особливості розвитку вітчизняного ринку маркетингових досліджень. Виявлено головні тенденції його розвитку на тлі несприятливої ситуації у вітчизняній економіці 2008—2009 рр. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-24T11:55:41Z
2016-06-24T11:55:41Z 2009-03-30 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Федорченко А. В. Сучасний стан та головні тенденції розвитку ринку маркетингових досліджень України / А. В. Федорченко // Формування ринкової економіки: зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ: КНЕУ, 2009. – Вип. – 22. – С. 380–386.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18797 |
|
Language |
uk
|
|