Запис Детальніше

Сучасний стан та головні тенденції розвитку ринку маркетингових досліджень України

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасний стан та головні тенденції розвитку ринку маркетингових досліджень України
 
Creator Федорченко, Андрій Васильович
Федорченко, Андрей Васильевич
 
Subject ринок маркетингових досліджень
ESOMAR
Українська асоціація маркетингу (УАМ)
тенденції розвитку
658.101.54
 
Description Досліджено особливості розвитку вітчизняного ринку маркетингових досліджень. Виявлено головні тенденції його розвитку на тлі несприятливої ситуації у вітчизняній економіці
2008—2009 рр.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-24T11:55:41Z
2016-06-24T11:55:41Z
2009-03-30
 
Type Article
 
Identifier Федорченко А. В. Сучасний стан та головні тенденції розвитку ринку маркетингових досліджень України / А. В. Федорченко // Формування ринкової економіки: зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ: КНЕУ, 2009. – Вип. – 22. – С. 380–386.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18797
 
Language uk