Проблеми створення і функціонування маркетингових підрозділів на підприємствах України
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проблеми створення і функціонування маркетингових підрозділів на підприємствах України
|
|
Creator |
Голіцин, Андрій Миколайович
Голицын, Андрей Николаевич Тітова, Ніна Вікторівна |
|
Subject |
маркетинговий підрозділ
маркетинг-менеджмент структура управління корегувальні заходи 658 |
|
Description |
У статті розглядаються проблеми створення та функціонування маркетингових підрозділів підприємства в сучасних умовах господарювання та пропонуються шляхи його удосконалення.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-29T08:48:12Z
2016-06-29T08:48:12Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Голіцин А. М. Проблеми створення і функціонування маркетингових підрозділів на підприємствах України / А. М. Голіцин, Н. В. Тітова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 19. – С. 117–123.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18812 |
|
Language |
uk
|
|