Запис Детальніше

Проблеми створення і функціонування маркетингових підрозділів на підприємствах України

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми створення і функціонування маркетингових підрозділів на підприємствах України
 
Creator Голіцин, Андрій Миколайович
Голицын, Андрей Николаевич
Тітова, Ніна Вікторівна
 
Subject маркетинговий підрозділ
маркетинг-менеджмент
структура управління
корегувальні заходи
658
 
Description У статті розглядаються проблеми створення та функціонування маркетингових підрозділів підприємства в сучасних умовах господарювання та пропонуються шляхи його удосконалення.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-29T08:48:12Z
2016-06-29T08:48:12Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Голіцин А. М. Проблеми створення і функціонування маркетингових підрозділів на підприємствах України / А. М. Голіцин, Н. В. Тітова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 19. – С. 117–123.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18812
 
Language uk