Запис Детальніше

Система маркетингових досліджень у контексті тенденцій розвитку сучасного маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Система маркетингових досліджень у контексті тенденцій розвитку сучасного маркетингу
 
Creator Федорченко, Андрій Васильович
Федорченко, Андрей Васильевич
 
Subject 658.101.54
 
Description Сучасний етап розвитку маркетингової теорії та практики об’єктивно спричиняє необхідність зміни традиційного його
розгляду через призму функціонального підходу. Як наслідок, постає необхідність перегляду традиційних функцій маркетинг менеджменту, серед яких однією із найважливіших є побудова комплексної системи маркетингових досліджень.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-29T08:55:04Z
2016-06-29T08:55:04Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Федорченко А. В. Система маркетингових досліджень у контексті тенденцій розвитку сучасного маркетингу / А. В. Федорченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 19. – С. 123–132.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18813
 
Language uk