Запис Детальніше

Еволюція інтегрованих маркетингових комунікацій

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Еволюція інтегрованих маркетингових комунікацій
 
Creator Ремезь, Юлія Борисівна
Ремез, Юлия Борисовна
 
Subject інтегровані маркетингові комунікації
інтегральні маркетингові комунікації
синергічний ефект
інструменти інтегрованих маркетингових комунікації
658.8.007:330.341.44
 
Description В статті розглянуто основні засади та передумови виникнення інтегрованих маркетингових комунікацій. Проаналізовано особливості і проблеми розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій. Охарактеризовані визначення та трактування відомих фахівців в області маркетингу.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-29T09:04:24Z
2016-06-29T09:04:24Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Ремезь Ю. Б. Еволюція інтегрованих маркетингових комунікацій / Ю. Б. Ремезь // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 19. – С. 132–139.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18814
 
Language uk