Еволюція інтегрованих маркетингових комунікацій
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Еволюція інтегрованих маркетингових комунікацій
|
|
Creator |
Ремезь, Юлія Борисівна
Ремез, Юлия Борисовна |
|
Subject |
інтегровані маркетингові комунікації
інтегральні маркетингові комунікації синергічний ефект інструменти інтегрованих маркетингових комунікації 658.8.007:330.341.44 |
|
Description |
В статті розглянуто основні засади та передумови виникнення інтегрованих маркетингових комунікацій. Проаналізовано особливості і проблеми розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій. Охарактеризовані визначення та трактування відомих фахівців в області маркетингу.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-29T09:04:24Z
2016-06-29T09:04:24Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ремезь Ю. Б. Еволюція інтегрованих маркетингових комунікацій / Ю. Б. Ремезь // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 19. – С. 132–139.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18814 |
|
Language |
uk
|
|