Запис Детальніше

Споживач у методології визначення предмету маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Споживач у методології визначення предмету маркетингу
 
Creator Шафалюк, Олександр Казимирович
Шафалюк, Александр Казимирович
 
Subject потреба
споживання
споживач
маркетинг
закономірність
658.893
 
Description В роботі опрацьовано методологію визначення предмету маркетингу на рівні загальних законів розвитку споживання у цілісній життєдіяльності людини, з урахуванням найбільш важливих критеріїв істиності історичних реконструкцій, відповідних пояснень та інтерпретацій.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-29T09:09:27Z
2016-06-29T09:09:27Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Шафалюк О. К. Споживач у методології визначення предмету маркетингу / О. К. Шафалюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 19. – С. 139–149.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18815
 
Language uk