Споживач у методології визначення предмету маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Споживач у методології визначення предмету маркетингу
|
|
Creator |
Шафалюк, Олександр Казимирович
Шафалюк, Александр Казимирович |
|
Subject |
потреба
споживання споживач маркетинг закономірність 658.893 |
|
Description |
В роботі опрацьовано методологію визначення предмету маркетингу на рівні загальних законів розвитку споживання у цілісній життєдіяльності людини, з урахуванням найбільш важливих критеріїв істиності історичних реконструкцій, відповідних пояснень та інтерпретацій.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-29T09:09:27Z
2016-06-29T09:09:27Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шафалюк О. К. Споживач у методології визначення предмету маркетингу / О. К. Шафалюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 19. – С. 139–149.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18815 |
|
Language |
uk
|
|