Запис Детальніше

Маркетингове планування — засіб досягнення підприємствами переробної галузі визначених цілей

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингове планування — засіб досягнення підприємствами переробної галузі визначених цілей
 
Creator Савощенко, Анатолій Семенович
Савощенко, Анатолий Семёнович
Танасійчук, Олена Миколаївна
Танасийчук, Елена Николаевна
 
Subject маркетинговий план
коротко- та довгострокові цілі
стратегічні цілі
показники маркетингових програм
внутрішній маркетинг
658.8
 
Description Обґрунтовано сучасні підходи до маркетингового планування діяльності підприємств з переробки с/г продукції. Визначено етапи розробки маркетингового плану на вітчизняних переробних підприємствах. Розглянуто особливості кожного
етапу маркетингового планування на спільному австроукраїнському переробному підприємстві «Аграно Фрут Україна». Запропоновано систему показників для обґрунтування та діагностики результатів реалізації маркетингових програм переробних підприємств.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-29T09:14:39Z
2016-06-29T09:14:39Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Савощенко А. С. Маркетингове планування — засіб досягнення підприємствами переробної галузі визначених цілей / А. С. Савощенко, О. М. Танасійчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 19. – С. 150–157.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18816
 
Language uk