Вплив розвитку роздрібної торгівлі на формування маркетингових каналів на ринку побутової електротехніки
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив розвитку роздрібної торгівлі на формування маркетингових каналів на ринку побутової електротехніки
|
|
Creator |
Непша, Павло Вікторович
Непша, Павел Викторович |
|
Subject |
658
|
|
Description |
Дослідженням розвитку маркетингових каналів побутової техніки в Україні присвячено відносно небагато наукових праць, що передовсім зумовлено непрозорістю ринку побутової техніки та електроніки. Однак добре відомо, що в Україні відбувається швидкий розвиток роздрібної торгівлі. Цей процес здійснює неабиякий вплив на формування каналів розподілу вищезгаданої продукції. Представлена стаття є однією зі спроб узагальнити відомості щодо формування маркетингових каналів на даному ринку і простежити основні тенденції у цій галузі. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-06-29T09:17:35Z
2016-06-29T09:17:35Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Непша П. В. Вплив розвитку роздрібної торгівлі на формування маркетингових каналів на ринку побутової електротехніки / П. В. Непша // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 19. – С. 158–169.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18818 |
|
Language |
uk
|
|