Запис Детальніше

Вплив розвитку роздрібної торгівлі на формування маркетингових каналів на ринку побутової електротехніки

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив розвитку роздрібної торгівлі на формування маркетингових каналів на ринку побутової електротехніки
 
Creator Непша, Павло Вікторович
Непша, Павел Викторович
 
Subject 658
 
Description Дослідженням розвитку маркетингових каналів побутової техніки в Україні присвячено відносно небагато наукових праць, що передовсім зумовлено непрозорістю ринку побутової техніки та електроніки. Однак добре відомо, що в Україні відбувається швидкий розвиток роздрібної торгівлі. Цей
процес здійснює неабиякий вплив на формування каналів розподілу вищезгаданої продукції. Представлена стаття є однією зі спроб узагальнити відомості щодо формування маркетингових каналів на даному ринку і простежити основні тенденції у цій галузі.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-06-29T09:17:35Z
2016-06-29T09:17:35Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Непша П. В. Вплив розвитку роздрібної торгівлі на формування маркетингових каналів на ринку побутової електротехніки / П. В. Непша // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 19. – С. 158–169.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18818
 
Language uk