Запис Детальніше

Маркетинг у страхуванні та його вплив на розвиток ринку страхових послуг

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг у страхуванні та його вплив на розвиток ринку страхових послуг
 
Creator Гаманкова, Ольга Олексіївна
Гаманкова, Ольга Алексеевна
 
Subject страховий маркетинг
класифікація страхового маркетингу
маркетингова політика страховика
ринок страхових послуг
658.368
 
Description Стаття присвячена розкриттю ролі маркетингу у просуванні страхових послуг. Обґрунтовується необхідність побудови відповідної маркетингової політики страховика з урахуванням того, що ринок
страхових послуг — це ринок покупців, а страхова послуга — товар пасивного попиту.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-09T09:04:56Z
2016-09-09T09:04:56Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Гаманкова О. О. Маркетинг у страхуванні та його вплив на розвиток ринку страхових послуг / О. О. Гаманкова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 17. – С. 143–154.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19167
 
Language uk