Запис Детальніше

Гуманізація взаємодії маркетингу зі споживачами

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Гуманізація взаємодії маркетингу зі споживачами
 
Creator Шафалюк, Олександр Казимирович
Шафалюк, Александр Казимирович
 
Subject споживач
потреби
блага
інститут
маркетинг
рівновага
особистість
щастя
658.8
 
Description Опрацьовано засади гуманістичної концепції споживача в маркетингу. Запропоновано результативний механізм системного моделювання економічної діяльності людини. Визначено нові можливості диференціації індивідуальних потреб у прикладних маркетингових дослідженнях.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-09T09:08:08Z
2016-09-09T09:08:08Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Шафалюк О. К. Гуманізація взаємодії маркетингу зі споживачами / О. К. Шафалюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 17. – С. 154–167.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19168
 
Language uk