Гуманізація взаємодії маркетингу зі споживачами
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Гуманізація взаємодії маркетингу зі споживачами
|
|
Creator |
Шафалюк, Олександр Казимирович
Шафалюк, Александр Казимирович |
|
Subject |
споживач
потреби блага інститут маркетинг рівновага особистість щастя 658.8 |
|
Description |
Опрацьовано засади гуманістичної концепції споживача в маркетингу. Запропоновано результативний механізм системного моделювання економічної діяльності людини. Визначено нові можливості диференціації індивідуальних потреб у прикладних маркетингових дослідженнях.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-09-09T09:08:08Z
2016-09-09T09:08:08Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шафалюк О. К. Гуманізація взаємодії маркетингу зі споживачами / О. К. Шафалюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 17. – С. 154–167.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19168 |
|
Language |
uk
|
|