Маркетингове дослідження підприємств за допомогою методик управління якістю
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингове дослідження підприємств за допомогою методик управління якістю
|
|
Creator |
Куденко, Наталія Володимирівна
Куденко, Наталия Владимировна Комліченко, К. І. |
|
Subject |
якість
споживачі товар маркетинг 339.137.24 |
|
Description |
Обґрунтовано доцільність використання методів управління якістю в маркетинговій діяльності, зокрема в забезпеченні задоволення вимог споживачів щодо товарів підприємства. Модифіковано метод структурованої функції якості щодо його використання у вирішення стратегічних проблем та усунення причин їх виникнення. Досліджено специфіку процедуру побудови «Будинку якості» для продукції підприємства, що діє в галузі виробництва морозива.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-09-09T09:12:07Z
2016-09-09T09:12:07Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Куденко Н. В. Маркетингове дослідження підприємств за допомогою методик управління якістю / Н. В. Куденко, К. І. Комліченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 17. – С. 167–183.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19169 |
|
Language |
uk
|
|