Запис Детальніше

Маркетингове дослідження підприємств за допомогою методик управління якістю

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингове дослідження підприємств за допомогою методик управління якістю
 
Creator Куденко, Наталія Володимирівна
Куденко, Наталия Владимировна
Комліченко, К. І.
 
Subject якість
споживачі
товар
маркетинг
339.137.24
 
Description Обґрунтовано доцільність використання методів управління якістю в маркетинговій діяльності, зокрема в забезпеченні задоволення вимог споживачів щодо товарів підприємства. Модифіковано метод структурованої функції якості щодо його використання у вирішення стратегічних проблем та усунення причин їх виникнення. Досліджено специфіку процедуру побудови «Будинку якості» для продукції підприємства, що діє в галузі виробництва морозива.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-09T09:12:07Z
2016-09-09T09:12:07Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Куденко Н. В. Маркетингове дослідження підприємств за допомогою методик управління якістю / Н. В. Куденко, К. І. Комліченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 17. – С. 167–183.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19169
 
Language uk