Особливості макрозмінних маркетингового процесу авіакомпаній
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості макрозмінних маркетингового процесу авіакомпаній
|
|
Creator |
Правик, Ю. М.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-09-09T09:17:26Z
2016-09-09T09:17:26Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Правик Ю. М. Особливості макрозмінних маркетингового процесу авіакомпаній / Ю. М. Правик // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 17. – С. 195–202.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19171 |
|
Language |
uk
|
|