Запис Детальніше

Особливості макрозмінних маркетингового процесу авіакомпаній

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості макрозмінних маркетингового процесу авіакомпаній
 
Creator Правик, Ю. М.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-09T09:17:26Z
2016-09-09T09:17:26Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Правик Ю. М. Особливості макрозмінних маркетингового процесу авіакомпаній / Ю. М. Правик // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 17. – С. 195–202.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19171
 
Language uk