Запис Детальніше

Вплив конкурентної боротьби на рівень оптимальних витрат на рекламу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив конкурентної боротьби на рівень оптимальних витрат на рекламу
 
Creator Лапшин, Андрій Львович
 
Subject конкурентна боротьба
психологічна готовність споживача
дифузна інформація
оптимальні витрати на рекламу
еластичність попиту
303.092.8
 
Description В даній статті проведено аналіз впливу конкурентної боротьби на рівень оптимальних витрат на рекламу. В основу аналізу було покладено запропоновану автором модель, яка враховує такі фактори як психологічна готовність споживача придбати даний товар,
що ґрунтується на отриманні інформації, та еластичність попиту.
Також автором вводиться розподіл інформації, що отримує споживач, на дифузну інформацію та інформацію, що отримана в процесі рекламної кампанії. На основі запропонованої моделі отримано кількісні співвідношення, що показують зростання оптимального рівня витрат під впливом конкурентної боротьби.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-12T07:00:22Z
2016-09-12T07:00:22Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Лапшин А. Л. Вплив конкурентної боротьби на рівень оптимальних витрат на рекламу / А. Л. Лапшин // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 17. – С. 395–403.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19206
 
Language uk