Запис Детальніше

Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ
 
Creator Бєлікова, Юлія
 
Subject гендер
соціальні мережі
соціальний медіа маркетинг
 
Description Стаття присвячена розгляду гендерної специфіки соціальних мереж в Україні як основи для соціального медіа маркетингу. Проаналізовані гендерні відмінності у поведінці та мотивації користувачів соціальних мереж на основі проведених закордонних досліджень.
Надано портрет українських користувачів Facebook, Vkontakte, LinkedIn з урахуванням
соціально-демографічних особливостей на основі даних для рекламодавців, що дало змогу сформулювати ідеальну цільову аудиторію та ідеальні для просування продукти для кожної із зазначеної соціальних мереж.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-12T07:50:03Z
2016-09-12T07:50:03Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Бєлікова Ю. Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ / Юлія Бєлікова // Маркетинг в Україні. – 2015. – № 5. – С. 16–21.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19217
 
Language uk