Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ
|
|
| Creator |
Бєлікова, Юлія
|
|
| Subject |
гендер
соціальні мережі соціальний медіа маркетинг |
|
| Description |
Стаття присвячена розгляду гендерної специфіки соціальних мереж в Україні як основи для соціального медіа маркетингу. Проаналізовані гендерні відмінності у поведінці та мотивації користувачів соціальних мереж на основі проведених закордонних досліджень. Надано портрет українських користувачів Facebook, Vkontakte, LinkedIn з урахуванням соціально-демографічних особливостей на основі даних для рекламодавців, що дало змогу сформулювати ідеальну цільову аудиторію та ідеальні для просування продукти для кожної із зазначеної соціальних мереж. |
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2016-09-12T07:50:03Z
2016-09-12T07:50:03Z 2015 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Бєлікова Ю. Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ / Юлія Бєлікова // Маркетинг в Україні. – 2015. – № 5. – С. 16–21.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19217 |
|
| Language |
uk
|
|