Запис Детальніше

Просування бренду у соціальних мережах з метою формування лояльності клієнтів автомобільної компанії або як залучити цільову аудиторію покоління Y

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Просування бренду у соціальних мережах з метою формування лояльності клієнтів автомобільної компанії або як залучити цільову аудиторію покоління Y
 
Creator Стріжкова, Юлія
 
Subject маркетинг в соціальних медіа
просування бренду в мережі Інтернет
просування бренду автомобільної компанії
цільова аудиторія покоління Y
PR-стратегія
 
Description В статті було розглянуто теоретичні основи та практичний кейс просування бренду та товару автомобільної компанії в соціальних мережах з метою формування лояльності
клієнтів під час реалізації комплексної PR-стратегії компанії.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-12T08:09:50Z
2016-09-12T08:09:50Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Стріжкова Ю. Просування бренду у соціальних мережах з метою формування лояльності клієнтів автомобільної компанії або як залучити цільову аудиторію покоління Y / Юлія Стріжкова // Маркетинг в Україні. – 2015. – № 5. – С. 52–57.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19223
 
Language uk