Просування бренду у соціальних мережах з метою формування лояльності клієнтів автомобільної компанії або як залучити цільову аудиторію покоління Y
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Просування бренду у соціальних мережах з метою формування лояльності клієнтів автомобільної компанії або як залучити цільову аудиторію покоління Y
|
|
| Creator |
Стріжкова, Юлія
|
|
| Subject |
маркетинг в соціальних медіа
просування бренду в мережі Інтернет просування бренду автомобільної компанії цільова аудиторія покоління Y PR-стратегія |
|
| Description |
В статті було розглянуто теоретичні основи та практичний кейс просування бренду та товару автомобільної компанії в соціальних мережах з метою формування лояльності клієнтів під час реалізації комплексної PR-стратегії компанії. |
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2016-09-12T08:09:50Z
2016-09-12T08:09:50Z 2015 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Стріжкова Ю. Просування бренду у соціальних мережах з метою формування лояльності клієнтів автомобільної компанії або як залучити цільову аудиторію покоління Y / Юлія Стріжкова // Маркетинг в Україні. – 2015. – № 5. – С. 52–57.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19223 |
|
| Language |
uk
|
|