Просування бренду у соціальних мережах з метою формування лояльності клієнтів автомобільної компанії або як залучити цільову аудиторію покоління Y
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Просування бренду у соціальних мережах з метою формування лояльності клієнтів автомобільної компанії або як залучити цільову аудиторію покоління Y
|
|
Creator |
Стріжкова, Юлія
|
|
Subject |
маркетинг в соціальних медіа
просування бренду в мережі Інтернет просування бренду автомобільної компанії цільова аудиторія покоління Y PR-стратегія |
|
Description |
В статті було розглянуто теоретичні основи та практичний кейс просування бренду та товару автомобільної компанії в соціальних мережах з метою формування лояльності клієнтів під час реалізації комплексної PR-стратегії компанії. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-09-12T08:09:50Z
2016-09-12T08:09:50Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Стріжкова Ю. Просування бренду у соціальних мережах з метою формування лояльності клієнтів автомобільної компанії або як залучити цільову аудиторію покоління Y / Юлія Стріжкова // Маркетинг в Україні. – 2015. – № 5. – С. 52–57.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19223 |
|
Language |
uk
|
|