Огляд результатів дослідження ESOMAR світової індустрії маркетингових досліджень
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Огляд результатів дослідження ESOMAR світової індустрії маркетингових досліджень
|
|
Creator |
Лилик, Мар’яна
|
|
Description |
Щорічно ESOMAR як світове об’єднання дослідників проводить дослідження індустрії маркетингових досліджень. Ми презентуємо короткий опис результатів даного дослідження з метою ознайомити вітчизняних читачів з новітніми тенденціями розвитку ринку маркетингових досліджень, кращими практиками та представити загальні проблеми і шляхи їх вирішення. Україна також надає свої дані до цього світового дослідження. Дані базуються на обробці відповідей на анкети, які наддавали УАСМ наші члени - дослідницькі агенції. Обробку анкет здійснювала Мар’яна Лилик, магістр Університету Фленсбург (Німеччина), асистент кафедри маркетингу Університету «Україна». |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-09-12T08:43:42Z
2016-09-12T08:43:42Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лилик М. Огляд результатів дослідження ESOMAR світової індустрії маркетингових досліджень / Мар’яна Лилик // Маркетинг в Україні. – 2015. – № 6. – С. 19–28.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19233 |
|
Language |
uk
|
|