Запис Детальніше

Огляд результатів дослідження ESOMAR світової індустрії маркетингових досліджень

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Огляд результатів дослідження ESOMAR світової індустрії маркетингових досліджень
 
Creator Лилик, Мар’яна
 
Description Щорічно ESOMAR як світове об’єднання дослідників проводить дослідження індустрії
маркетингових досліджень. Ми презентуємо короткий опис результатів даного дослідження
з метою ознайомити вітчизняних читачів з новітніми тенденціями розвитку ринку маркетингових досліджень, кращими практиками та представити загальні проблеми і шляхи
їх вирішення. Україна також надає свої дані до цього світового дослідження. Дані базуються на обробці відповідей на анкети, які наддавали УАСМ наші члени - дослідницькі агенції.
Обробку анкет здійснювала Мар’яна Лилик, магістр Університету Фленсбург (Німеччина),
асистент кафедри маркетингу Університету «Україна».
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-12T08:43:42Z
2016-09-12T08:43:42Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Лилик М. Огляд результатів дослідження ESOMAR світової індустрії маркетингових досліджень / Мар’яна Лилик // Маркетинг в Україні. – 2015. – № 6. – С. 19–28.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19233
 
Language uk