Ґендерні особливості інтернет реклами
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ґендерні особливості інтернет реклами
|
|
Creator |
Бєлікова, Юлія
|
|
Subject |
інтернет реклама
гендер комунікації контексна реклама AdWords 659.12 |
|
Description |
У статті зазначено гендерні рекламні стратегії, що панують на українському ринку реклами, розглянуті переваги та недоліки інтернет реклами та виділено гендерну специфіку інтернет реклами. До гендерних особливостей контексної реклами відносимо нівелювання гендерних розбіжностей, оскільки сам формат рекламних оголошень у adwords: лаконічність, інформативність, ненав’язливість знижує імовірність виникнення комунікативних барєрів. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-09-12T09:24:48Z
2016-09-12T09:24:48Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бєлікова Ю. Ґендерні особливості інтернет реклами / Юлія Бєлікова // Маркетинг в Україні. – 2015. – № 1. – С. 31–34.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19243 |
|
Language |
uk
|
|