Запис Детальніше

Ґендерні особливості інтернет реклами

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ґендерні особливості інтернет реклами
 
Creator Бєлікова, Юлія
 
Subject інтернет реклама
гендер
комунікації
контексна реклама
AdWords
659.12
 
Description У статті зазначено гендерні рекламні стратегії, що панують на українському ринку
реклами, розглянуті переваги та недоліки інтернет реклами та виділено гендерну специфіку інтернет реклами. До гендерних особливостей контексної реклами відносимо нівелювання гендерних розбіжностей, оскільки сам формат рекламних оголошень у adwords:
лаконічність, інформативність, ненав’язливість знижує імовірність виникнення комунікативних барєрів.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-12T09:24:48Z
2016-09-12T09:24:48Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Бєлікова Ю. Ґендерні особливості інтернет реклами / Юлія Бєлікова // Маркетинг в Україні. – 2015. – № 1. – С. 31–34.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19243
 
Language uk