Стратегічне маркетингове планування у вищому навчальному закладі
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегічне маркетингове планування у вищому навчальному закладі
|
|
Creator |
Василькова, Наталія Володимирівна
Василькова, Наталия Владимировна |
|
Subject |
стратегічне планування у вищому навчальному закладі
маркетингова діяльність вищого навчального закладу стратегія університету strategic planning at higher education institution marketing of higher education institution university’s strategic plan стратегическое планирование в высшем учебном заведении маркетинговая деятельность высшего учебного заведения стратегия университета 339.138:378.4 |
|
Description |
У статті розглянуто основні аспекти та особливості стратегічного маркетингового планування у вищих навчальних закладах, проаналізовано організацію маркетингу та досліджено процес стратегічного планування в окремих закордонних університетах.
The paper highlights the main aspects and features of strategic marketing planning at higher education institutions, marketing organisation and the process of strategic planning at some foreign universities. В статье рассмотрены основные аспекты и особенности стратегического маркетингового планирования в высших учебных заведениях, проанализирована организация маркетинга и исследован процесс стратегического планирования в отдельных зарубежных университетах. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-09-12T10:46:54Z
2016-09-12T10:46:54Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Василькова Н. В. Стратегічне маркетингове планування у вищому навчальному закладі / Н. В. Василькова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 5–14.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19251 |
|
Language |
uk
|
|