Запис Детальніше

Стратегічне маркетингове планування у вищому навчальному закладі

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічне маркетингове планування у вищому навчальному закладі
 
Creator Василькова, Наталія Володимирівна
Василькова, Наталия Владимировна
 
Subject стратегічне планування у вищому навчальному закладі
маркетингова діяльність вищого навчального закладу
стратегія університету
strategic planning at higher education institution
marketing of higher education institution
university’s strategic plan
стратегическое планирование в высшем учебном заведении
маркетинговая деятельность высшего учебного заведения
стратегия университета
339.138:378.4
 
Description У статті розглянуто основні аспекти та особливості стратегічного маркетингового планування у вищих навчальних закладах, проаналізовано організацію маркетингу та досліджено процес стратегічного планування в окремих закордонних університетах.
The paper highlights the main aspects and features of strategic marketing planning at higher education institutions, marketing
organisation and the process of strategic planning at some foreign universities.
В статье рассмотрены основные аспекты и особенности стратегического маркетингового планирования в высших учебных заведениях, проанализирована организация маркетинга и исследован процесс стратегического планирования в отдельных зарубежных университетах.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-12T10:46:54Z
2016-09-12T10:46:54Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Василькова Н. В. Стратегічне маркетингове планування у вищому навчальному закладі / Н. В. Василькова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 5–14.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19251
 
Language uk