Запис Детальніше

Студент як споживач освітніх послуг у системі маркетингу вищого начального закладу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Студент як споживач освітніх послуг у системі маркетингу вищого начального закладу
Students as consumers of educational services in the marketing system of higher educational institution
Студент как потребитель образовательных услуг в системе маркетинга высшего чебного заведения
 
Creator Решетнікова, Ірина Леонідівна
Решетникова, Ирина Леонидовна
 
Subject студент — споживач
освітня послуга
маркетинг вищого навчального закладу
внутрішній маркетинг
контактний персонал
індивідуальний маркетинг
student as a consumer
educational service
marketing of higher educational institutions
domestic marketing
contact staff
individual marketing
студент — потребитель
образовательная услуга
маркетинг высшего ученого заведения
внутренний маркетинг
контактный персонал
индивидуальный маркетинг
338.46: 378.4(477): 339.138
 
Description Розглянуто роль студента в системі маркетингу вищого навчального закладу. Доведено, що задля задоволення потреб студента як споживача в сучасних умовах вищий навчальний заклад має застосовувати всі інструменти внутрішнього маркетингу. Особливе місце відводиться контактному персоналу на всіх рівнях спілкування зі студентом та інструментам індивідуального маркетингу.
The article discusses the role of the student in the marketing system of higher education. The paper proves that in order to meet the needs of the student as a consumer under current conditions the institution of higher education should use all the tools of internal marketing. A special place is given to contact staff at all levels of communication with students and individual marketing tools.
Рассматривается роль студента в системе маркетинга высшего учебного заведения. Обосновывается, что для удовлетворения потребностей студента, как потребителя в современных условиях, высшее учебное заведение должно использовать все инструменти внутреннего маркетинга. Особое место отводится контактному персоналу на всех уровнях общения со студентами, и инструментам индивидуального маркетинга.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-12T11:44:50Z
2016-09-12T11:44:50Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Решетнікова І. Л. Студент як споживач освітніх послуг у системі маркетингу вищого начального закладу / І. Л. Решетнікова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 59–67.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19256
 
Language uk