Студент як споживач освітніх послуг у системі маркетингу вищого начального закладу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Студент як споживач освітніх послуг у системі маркетингу вищого начального закладу
Students as consumers of educational services in the marketing system of higher educational institution Студент как потребитель образовательных услуг в системе маркетинга высшего чебного заведения |
|
Creator |
Решетнікова, Ірина Леонідівна
Решетникова, Ирина Леонидовна |
|
Subject |
студент — споживач
освітня послуга маркетинг вищого навчального закладу внутрішній маркетинг контактний персонал індивідуальний маркетинг student as a consumer educational service marketing of higher educational institutions domestic marketing contact staff individual marketing студент — потребитель образовательная услуга маркетинг высшего ученого заведения внутренний маркетинг контактный персонал индивидуальный маркетинг 338.46: 378.4(477): 339.138 |
|
Description |
Розглянуто роль студента в системі маркетингу вищого навчального закладу. Доведено, що задля задоволення потреб студента як споживача в сучасних умовах вищий навчальний заклад має застосовувати всі інструменти внутрішнього маркетингу. Особливе місце відводиться контактному персоналу на всіх рівнях спілкування зі студентом та інструментам індивідуального маркетингу.
The article discusses the role of the student in the marketing system of higher education. The paper proves that in order to meet the needs of the student as a consumer under current conditions the institution of higher education should use all the tools of internal marketing. A special place is given to contact staff at all levels of communication with students and individual marketing tools. Рассматривается роль студента в системе маркетинга высшего учебного заведения. Обосновывается, что для удовлетворения потребностей студента, как потребителя в современных условиях, высшее учебное заведение должно использовать все инструменти внутреннего маркетинга. Особое место отводится контактному персоналу на всех уровнях общения со студентами, и инструментам индивидуального маркетинга. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-09-12T11:44:50Z
2016-09-12T11:44:50Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Решетнікова І. Л. Студент як споживач освітніх послуг у системі маркетингу вищого начального закладу / І. Л. Решетнікова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 59–67.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19256 |
|
Language |
uk
|
|