Запис Детальніше

Аналіз факторів, що впливають на споживчий вибір абітурієнтів на ринку освітніх послуг

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз факторів, що впливають на споживчий вибір абітурієнтів на ринку освітніх послуг
 
Creator Ілляшенко, Сергій М.
Конопелько, Г. М.
Неділько, М. О.
Старків, І. Л.
 
Subject ринок освітніх послуг
вища освіта
аналіз факторів впливу
споживчі переваги
маркетинг освітніх послуг
market of educational services
higher education
analysis that make influence on
customer benefits
marketing of educational services
рынок образовательных услуг
высшее образование
анализ факторов влияния
потребительские преимущества
маркетинг образовательных услуг
338.014.53:338.46
 
Description Викладено основні положення і результати практичної апробації методичного підходу до аналізу факторів, що впливають на вибір абітурієнтами ВНЗ і спеціальностей підготовки. Запропонований підхід дозволяє точно оцінити споживацькі запити на ринку освітніх послуг конкретного регіону як узагальнено, так і в розрізі випускників окремих закладів середньої освіти, що надає можливість обґрунтовано вести профорієнтаційну компанію, диференціювати заходи комплексу маркетингу освітніх послуг конкретних ВНЗ і підвищити тим самим їх дієвість.
There are stated the fundamental principles and results of a practical testing of the methodological approach to the analysis that make influence on the entrants’ choice of the university and a future profession. The proposed approach makes it possible to accurately assess consumer needs in the education market of a particular region, both generally and in the context of individual graduates of secondary educational institutions, that makes it possible to conduct a career-orientated campaign, differentiate the events of complex marketing of educational services of specific university and thereby increase their effectiveness.
Изложены основные положения и результаты практической апробации методического подхода к анализу факторов, которые влияют на выбор абитуриентами ВУЗ и специальностей подготовки. Предложенный подход позволяет точно оценить потребительские запросы на рынке образовательных услуг конкретного региона как обобщенно, так и в разрезе выпускников отдельных средних образовательных учреждений, что дает возможность обосновано вести профориентационную компанию, дифференцировать мероприятия комплекса маркетинга образовательных услуг конкретных ВУЗ и повысить тем самым их действенность.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-12T12:17:10Z
2016-09-12T12:17:10Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Аналіз факторів, що впливають на споживчий вибір абітурієнтів на ринку освітніх послуг / С. М. Ілляшенко, Г. М. Конопелько, М. О. Неділько, І. Л. Старків // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 32–39.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19263
 
Language uk