Аналіз факторів, що впливають на споживчий вибір абітурієнтів на ринку освітніх послуг
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз факторів, що впливають на споживчий вибір абітурієнтів на ринку освітніх послуг
|
|
Creator |
Ілляшенко, Сергій М.
Конопелько, Г. М. Неділько, М. О. Старків, І. Л. |
|
Subject |
ринок освітніх послуг
вища освіта аналіз факторів впливу споживчі переваги маркетинг освітніх послуг market of educational services higher education analysis that make influence on customer benefits marketing of educational services рынок образовательных услуг высшее образование анализ факторов влияния потребительские преимущества маркетинг образовательных услуг 338.014.53:338.46 |
|
Description |
Викладено основні положення і результати практичної апробації методичного підходу до аналізу факторів, що впливають на вибір абітурієнтами ВНЗ і спеціальностей підготовки. Запропонований підхід дозволяє точно оцінити споживацькі запити на ринку освітніх послуг конкретного регіону як узагальнено, так і в розрізі випускників окремих закладів середньої освіти, що надає можливість обґрунтовано вести профорієнтаційну компанію, диференціювати заходи комплексу маркетингу освітніх послуг конкретних ВНЗ і підвищити тим самим їх дієвість.
There are stated the fundamental principles and results of a practical testing of the methodological approach to the analysis that make influence on the entrants’ choice of the university and a future profession. The proposed approach makes it possible to accurately assess consumer needs in the education market of a particular region, both generally and in the context of individual graduates of secondary educational institutions, that makes it possible to conduct a career-orientated campaign, differentiate the events of complex marketing of educational services of specific university and thereby increase their effectiveness. Изложены основные положения и результаты практической апробации методического подхода к анализу факторов, которые влияют на выбор абитуриентами ВУЗ и специальностей подготовки. Предложенный подход позволяет точно оценить потребительские запросы на рынке образовательных услуг конкретного региона как обобщенно, так и в разрезе выпускников отдельных средних образовательных учреждений, что дает возможность обосновано вести профориентационную компанию, дифференцировать мероприятия комплекса маркетинга образовательных услуг конкретных ВУЗ и повысить тем самым их действенность. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-09-12T12:17:10Z
2016-09-12T12:17:10Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Аналіз факторів, що впливають на споживчий вибір абітурієнтів на ринку освітніх послуг / С. М. Ілляшенко, Г. М. Конопелько, М. О. Неділько, І. Л. Старків // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 32–39.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19263 |
|
Language |
uk
|
|