Використання теорії поколінь у маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання теорії поколінь у маркетингу
|
|
Creator |
Какодєй, А. О.
|
|
Subject |
теорія поколінь
цінності споживча поведінка вікові цикли generations theory values behavior of consumers age cycles теория поколений ценности поведение потребителей возрастные циклы 339.138:316 |
|
Description |
Розглянуто основні положення концепції теорії поколінь. Досліджено можливості використання теорії поколінь у маркетингу, цінностей поколінь при проведенні сегментування ринку споживачів. Визначено можливі напрямки подальшого дослідження використання теорії поколінь у маркетинговій діяльності.
The article considers the basic concept of the generations’ theory. The possibilities of using the generation’s theory in marketing, generational values in the conduct of the consumer market segmentation are investigated. Possible directions for further using the generation’s theory in marketing activities are identified. Рассматрено основные положения концепции теории поколений. Исследованы возможности использования теории поколений в маркетинге, ценностей поколений в проведение сегментирования рынка потребителей. Определены возможные направления дальнейшего использования теории поколений в маркетинговой деятельности. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-09-12T12:24:18Z
2016-09-12T12:24:18Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Какодєй А. О. Використання теорії поколінь у маркетингу / А. О. Какодєй // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 39–50.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19264 |
|
Language |
uk
|
|