Запис Детальніше

Використання теорії поколінь у маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання теорії поколінь у маркетингу
 
Creator Какодєй, А. О.
 
Subject теорія поколінь
цінності
споживча поведінка
вікові цикли
generations theory
values
behavior of consumers
age cycles
теория поколений
ценности
поведение потребителей
возрастные циклы
339.138:316
 
Description Розглянуто основні положення концепції теорії поколінь. Досліджено можливості використання теорії поколінь у маркетингу, цінностей поколінь при проведенні сегментування ринку споживачів. Визначено можливі напрямки подальшого дослідження використання теорії поколінь у маркетинговій діяльності.
The article considers the basic concept of the generations’ theory. The possibilities of using the generation’s theory in marketing, generational values in the conduct of the consumer market segmentation are investigated. Possible directions for further using the generation’s theory in marketing activities are identified.
Рассматрено основные положения концепции теории поколений. Исследованы возможности использования теории поколений в маркетинге, ценностей поколений в проведение сегментирования рынка потребителей. Определены возможные направления дальнейшего использования теории поколений в маркетинговой деятельности.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-12T12:24:18Z
2016-09-12T12:24:18Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Какодєй А. О. Використання теорії поколінь у маркетингу / А. О. Какодєй // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 39–50.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19264
 
Language uk