Запис Детальніше

Маркетинг — освіта в приватних вищих навчальних закладах України: сучасні сценарії розвитку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг — освіта в приватних вищих навчальних закладах України: сучасні сценарії розвитку
 
Creator Луцій, О. П.
 
Description У статті розглянуто актуальні проблеми маркетинг-освіти в часи економічного спаду та невизначеності. Особливу увагу
приділено методичним підходам і практичним рекомендаціям до формування стратегії розвитку приватних вищих навчальних закладів на основі розробки відповідних сценаріїв. Наведено схему дій приватних навчальних закладів у період соціально-економічної та фінансової кризи.
The article is about the current problems of marketing education in times of recession and uncertainty. Special attention is
focused on methodical approaches and practical recommendations for strategy development of private higher education institutions through the development of relevant scenarios. The scheme below shows the actions of the private higher education institutions during the socioeconomic
and financial crisis.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-12T12:29:11Z
2016-09-12T12:29:11Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Луцій О. П. Маркетинг — освіта в приватних вищих навчальних закладах України: сучасні сценарії розвитку / О. П. Луцій // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 51–58.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19265
 
Language uk