Кольоровий ПР як метод якісного маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Кольоровий ПР як метод якісного маркетингу
Color PR as method of high-quality marketing |
|
Creator |
Бучинська, Олена Вікторівна
Buchinskaya, O. V. Бучинская, Елена Викторовна |
|
Subject |
маркетинг
ПР колір хроматичні та ахроматичні кольори брендинг кольорокорекція marketing PR color axis chromatic and achromatic axis colors branding color correction 339.138:7.012 — 027.131:159.937.511/515 |
|
Description |
У статті розглядається таке актуальне питання сучасного маркетингу, як кольоровий ПР, розкриваються причини, чому колір викликає у людей позитивні або ж негативні емоції по відношенню до того або того товару, магазину. У статті йдеться про те, які кольори краще всього використовувати для реклами продукції та позиціонування бренду в цілому. Кольорокорекція розглядається як один з інноваційних методів якісного маркетингу майбутнього. One of the most important factors affecting the buyer is the color. It is an important part of non verbal communication gripping as it may cause some emotional response. In this article you can see the information about colors, which cause positive or even negative reaction among people, to one or another product, shop. Also about colors which better to use for advertisement of a product. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-09-13T07:11:18Z
2016-09-13T07:11:18Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бучинська О. В. Кольоровий ПР як метод якісного маркетингу / О. В. Бучинська // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 168–177.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19274 |
|
Language |
uk
|
|