Запис Детальніше

Кольоровий ПР як метод якісного маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Кольоровий ПР як метод якісного маркетингу
Color PR as method of high-quality marketing
 
Creator Бучинська, Олена Вікторівна
Buchinskaya, O. V.
Бучинская, Елена Викторовна
 
Subject маркетинг
ПР
колір
хроматичні та ахроматичні кольори
брендинг
кольорокорекція
marketing
PR
color
axis chromatic and achromatic axis colors
branding
color correction
339.138:7.012 — 027.131:159.937.511/515
 
Description У статті розглядається таке актуальне питання сучасного маркетингу, як кольоровий ПР, розкриваються причини, чому колір викликає у людей позитивні або ж негативні емоції по відношенню до того або того товару, магазину. У статті йдеться про те,
які кольори краще всього використовувати для реклами продукції та позиціонування бренду в цілому. Кольорокорекція розглядається як один з інноваційних методів якісного маркетингу майбутнього.
One of the most important factors affecting the buyer is the color. It is an important part of non verbal communication gripping as it may cause some emotional response. In this article you can see the information about colors, which cause positive or even negative reaction among people, to one or another product, shop. Also about colors which better to use for advertisement of a product.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-13T07:11:18Z
2016-09-13T07:11:18Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Бучинська О. В. Кольоровий ПР як метод якісного маркетингу / О. В. Бучинська // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 168–177.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19274
 
Language uk