Запис Детальніше

Improvement of enterprise’s service in tourism and hotel market

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Improvement of enterprise’s service in tourism and hotel market
Удосконалення організації надання послуг підприємствами на туристично-готельному ринку
Усовершенствование организации предоставления услуг предприятиями на туристически-гостиничном рынке
 
Creator Korinev, V. L.
Корінєв, Валентин Леонідович
Коринев, В. Л.
 
Subject tourism and hotel market
services
staff
business
hotel
organization of marketing activities
туристично-готельний ринок
послуги
обслуговуючий персонал
підприємство
готель
організація маркетингової діяльності
туристически-гостиничный рынок
услуги
обслуживающий персонал
предприятие
гостиница
организация маркетинговой деятельности
339.138: 351.338
 
Description The article deals with features of marketing activity of the enterprises at the tourism and hotel market. The theoretical study and
recommendations for improvement of enterprises’ tourist and hotel services is determined. The existing system of marketing in terms of the domestic economy is improved.
Досліджено особливості організації маркетингової діяльності на підприємствах при наданні послуг в умовах туристично-готельному ринку. Значна увага приділена теоретичному обґрунтуванні та розробці рекомендацій щодо удосконалення організації надання підприємствами туристично-готельних послуг з виділенням проблемних місць та знаходження оптимальних рішень з метою удосконалення існуючої системи організації маркетингу в умовах вітчизняної економіки.
Исследовано особенности организации маркетинговой деятельности на предприятиях при предоставлении услуг в условиях туристически-гостиничном рынка. Значительное внимание уделено теоретическому обґрунтуванні и разработке рекомендаций относительно усовершенствования организации предоставления предприятиями туристически-гостиничных услуг с выделением проблемных мест и нахождения оптимальных решений с целью усовершенствования существующей системы организации маркетинга в условиях отечественной экономики.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-13T07:18:45Z
2016-09-13T07:18:45Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Korinev V. L. Improvement of enterprise’s service in tourism and hotel market / V. L. Korinev // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 142–151.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19275
 
Language en