Запис Детальніше

Процес уточнення стратегічного напряму маркетингової діяльності господарюючих суб’єктів на вітчизняному та глобальних товарних ринках

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Процес уточнення стратегічного напряму маркетингової діяльності господарюючих суб’єктів на вітчизняному та глобальних товарних ринках
 
Creator Данніков, Олег Володимирович
Данников, Олег Владимирович
 
Subject маркетингове стратегічне управління
канали розподілення та збуту
управління продажем
планування продажу
прогнозування продажу
організація продажу
система продажу (збуту)
учасники маркетингового каналу
комерційні інтереси
збутова політика
політика дистрибуції
збутовий потенціал
потенціал ринку
прогноз збуту
торговий персонал
інтелектуальний капітал
торговельно-посередницькі підприємства (організації)
стратегія продажу
конкурентні переваги
marketing strategic management
channels of distribution and sale
sales management
planning of sales
prognostication of sales
organization of sales
system of sales
participants of marketing channel
commercial interests
sale policy
policy of distribution
sale potential
market potential
prognosis of sale
auction personnel
intellectual capital
commercial and intermediary company (organization)
selling strategy
competitive edges
маркетинговое стратегическое управление
каналы распределения и сбыта, управление продажами
планирование продаж
прогнозирование продаж
организация продаж
система продаж (сбыта)
участники маркетингового канала
коммерческие интересы
сбытовая политика
политика дистрибуции
потенциал сбыта
потенциал рынка
прогноз сбыта
торговый персонал
интеллектуальный капитал
торгово-посреднические предприятия (организации)
стратегия продаж
конкурентные преимущества
658 : 339.138 (075.8)
 
Description Запропоновано концептуальні положення удосконалення маркетингового управління продажами у діяльності торгово-посередницьких підприємств, - в умовах турбулентного стану вітчизняного товарного ринку.
Акцентується увага на проблемах збуту, як найсуттєвіших в умовах ринкових відносин, запропонований маркетинговий підхід
аналізу управлінських рішень стратегічного планування діяльності підприємств відкриває нові можливості пошуку і реалізації резервів управління.
The proposed conceptual provisions to improve the marketing of sales management in the activity trade and intermediary companies, in a turbulent state of the domestic commodity market.
Focuses on the problems of marketing, as the most significant in conditions of market relations, the proposed marketing approach to the analysis of managerial decisions strategic planning of activity of the enterprises opens up new possibilities of identifying and implementing reserve management.
Предложены концептуальные положения совершенствования маркетингового управления продажами в деятельности торгово–посреднических предприятий, в условиях турбулентного состояния отечественного товарного рынка.
Акцентируется внимание на проблемах сбыта, как самых существенных в условиях рыночных отношений, предложенный маркетинговый подход анализа управленческих решений стратегического планирования деятельности предприятий открывает новые возможности поиска и реализации резервов управления.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-13T07:41:32Z
2016-09-13T07:41:32Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Данніков О. В. Процес уточнення стратегічного напряму маркетингової діяльності господарюючих суб’єктів на вітчизняному та глобальних товарних ринках / О. В. Данніков // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 197–208.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19281
 
Language uk