Запис Детальніше

Роль агромаркетингу як основа розробки маркетингової стратегії

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль агромаркетингу як основа розробки маркетингової стратегії
 
Creator Бондарєва, Ю. Г.
Наголюк, О. Є.
 
Subject маркетинг
агромаркетинг
функції агромаркетингу
система агромаркетингу
поведінка споживачів
маркетингова стратегія
marketing
agromarketing
agromarketing functions
system of agromarketing
consumer’s behavior
creating and marketing strategies
маркетинг
агромаркетинг
функции агромаркетинга
система агромаркетинга
поведение потребителей
маркетинговая стратегия
631.11:338.439.5
 
Description У статті розглянуто сучасний етап розвитку аграрного сектору економіки та основ формування системи агромаркетингу, концептуальних положень ринкових стратегій аграрних підприємств, механізмів їх практичного функціонування.
Агромаркетинг у процесі свого розвитку сформувався як напрям економічної науки, характерною рисою якого є цілісний підхід до
розуміння природи людських потреб та їх задоволення.
The article deals with the up — to-date stage of development of agrarian sector of economics and fundamentals of agromarketing system formation, conceptual aspects of marketing strategies of agrarian enterprises, mechanisms of the practical functioning.
Agromarketing, in a process of its development, was formed as a definite sector of economics. Moreover, its peculiar feature is an integral approach to understanding of essence of human wants and their satisfaction.
В статье рассматриваются современный этап
развития аграрного сектору экономики и основ формирования системы агромаркетингу, концептуальных положений рыночных стратегий аграрных предприятий, механизмов, их практического функционирования. Агромаркетинг в процессе своего развития сформировался как направление экономической науки, характерной чертой которого является целостный подход к пониманию природы человеческих потребностей и их удовлетворения.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-13T07:31:54Z
2016-09-13T07:31:54Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Бондарєва Ю. Г. Роль агромаркетингу як основа розробки маркетингової стратегії / Ю. Г. Бондарєва, О. Є. Наголюк // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 152–158.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19278
 
Language uk