Запис Детальніше

Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідження

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідження
 
Creator Борисова, Т. М.
 
Subject маркетинг
соціальна реклама
обласна державна адміністрація
міська рада
marketing
public service advertising
regional state administration
City Council
маркетинг
социальная реклама
областная государственная администрация
городской совет
339.138
 
Description У статті представлено результати ініційованого автором дослідження маркетингової діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування України. Представлено аналіз
маркетингових заходів протягом 2014—2015 рр., витрат на такі
заходи, замовленої соціальної реклами в розрізі тематичних на-
прямків, обсягів фінансування і способів поширення, організацій-
них форм маркетингової діяльності, форм співпраці із неурядови-
ми організаціями в напрямку соціального маркетингу.
The article presents the results of initiated by the author research of marketing activities of state and local government Ukraine.
The analysis of marketing activities, the cost of such measures, ordered PSAs in terms of thematic areas, funding and distribution
methods, organizational forms of marketing activities, the use of services marketing firms, forms of cooperation with NGOs concerning social marketing are presented here.
В статье представлены результаты инициированного автором исследования маркетинговой деятельности органов
государственной власти и местного самоуправления Украины.
Представлен анализ маркетинговых мероприятий, затрат на такие мероприятия, заказанной социальной рекламы в разрезе тематических направлений, объемов распространения, организационных форм маркетинговой деятельности, форм сотрудничества с неправительственными организациями в направлении социального маркетинга.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-13T07:41:33Z
2016-09-13T07:41:33Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Борисова Т. М. Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідження / Т. М. Борисова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 158–168.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19282
 
Language uk