Запис Детальніше

Агромаркетинг у системі управління підприємств аграрного сектора економіки

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Агромаркетинг у системі управління підприємств аграрного сектора економіки
 
Creator Волкова, І. М.
 
Subject аграрний маркетинг
підприємства аграрного сектора
agrarian marketing
enterprises of agrarian sector
аграрный маркетинг
предприятия аграрного сектора
658.8
 
Description У представленій періодизації розвитку маркетингу визначено місце аграрного маркетингу як сучасної концепції управління підприємствами. Виділено основні умови розвитку агромаркетингу.
In the presented division into periods of development of marketing the location of the agrarian marketing as modern conception of management enterprises is determined. The basic terms of development of agrarian marketing are distinguished.
В представленной периодизации развития маркетинга определено место аграрного маркетинга как современной концепции управления предприятиями. Выделены основные условия развития агромаркетинга.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-13T08:02:16Z
2016-09-13T08:02:16Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Волкова І. М. Агромаркетинг у системі управління підприємств аграрного сектора економіки / І. М. Волкова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 183–186.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19286
 
Language uk