Агромаркетинг у системі управління підприємств аграрного сектора економіки
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Агромаркетинг у системі управління підприємств аграрного сектора економіки
|
|
Creator |
Волкова, І. М.
|
|
Subject |
аграрний маркетинг
підприємства аграрного сектора agrarian marketing enterprises of agrarian sector аграрный маркетинг предприятия аграрного сектора 658.8 |
|
Description |
У представленій періодизації розвитку маркетингу визначено місце аграрного маркетингу як сучасної концепції управління підприємствами. Виділено основні умови розвитку агромаркетингу.
In the presented division into periods of development of marketing the location of the agrarian marketing as modern conception of management enterprises is determined. The basic terms of development of agrarian marketing are distinguished. В представленной периодизации развития маркетинга определено место аграрного маркетинга как современной концепции управления предприятиями. Выделены основные условия развития агромаркетинга. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-09-13T08:02:16Z
2016-09-13T08:02:16Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Волкова І. М. Агромаркетинг у системі управління підприємств аграрного сектора економіки / І. М. Волкова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 183–186.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19286 |
|
Language |
uk
|
|