Запис Детальніше

Маркетингові підходи до формування товарного асортименту як дієвий спосіб успішного розвитку підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові підходи до формування товарного асортименту як дієвий спосіб успішного розвитку підприємства
 
Creator Голодонюк, О. М.
Мільчева, В. В.
 
Subject ПрАТ «Одесавинпром»
маркетингова товарна політика
вино
асортимент
продукція
Odesavinprom
marketing commodity policy
wine
range
products
ЧАО «Одессавинпром»
маркетинговая товарная политика
вино
асортимент
продукция
658.8:658.628:663.25.013:005.412
 
Description Дана стаття присвячена не новому підприємству, а підприємству зі сторічною історією існування і славними традиціями виноробства, підприємству, яке має багатий досвід виживання в умовах перебудови країни і економічних криз. У статті проведено аналіз маркетингової товарної політики ПрАТ «Одесавинпром» і розроблено рекомендації щодо покращення асортиментної політики.
This article focuses not a new company, and the company of a hundred years of existence and glorious traditions of winemaking company, which has extensive experience of survival in the restructuring of the country and economic crises. The article analyzes the marketing commodity policy «Odesavinprom» and recommendations for improving product policy.
Данная статья посвящена не новому предприятию, а предприятию со столетней историей существования и славными традициями виноделия, предприятию, которое имеет богатый опыт выживания в условиях перестройки страны и экономических кризисов. В статье проведен анализ маркетинговой товарной политики ЧАО «Одессавинпром» и разработаны рекомендации по улучшению ассортиментной политики.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-13T08:17:46Z
2016-09-13T08:17:46Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Голодонюк О. М. Маркетингові підходи до формування товарного асортименту як дієвий спосіб успішного розвитку підприємства / О. М. Голодонюк, В. В. Мільчева // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 186–197.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19287
 
Language uk