Запис Детальніше

Інформаційні і збутові системи маркетингу в умовах високих ризиків бізнесу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інформаційні і збутові системи маркетингу в умовах високих ризиків бізнесу
 
Creator Шафалюк, Олександр Казимирович
Шафалюк, Александр Казимирович
 
Subject маркетинг
інформаційні системи
масиви даних
підприємства
освіта
послуги
просування
продаж
ризики бізнесу
marketing
information systems
big data
enterprise
education
services
promotion
sales
business risks
маркетинг
информационные системы
массивы данных
предприятия
образование
услуги
продвижение
продажа
риски бизнеса
65.01
338.2
658.8
659.2
 
Description Стаття присвячена актуальним проблемам ризиків розвитку сучасного бізнесу, зокрема на ринку освітніх послуг. Критично проаналізовано підходи в організації інформаційних і збутових систем у маркетингу вищих навчальних закладів. Представлено пропозиції за результатами експериментів щодо впровадження нових аналітичних технологій, ефективної інтеграції зусиль зацікавлених осіб бізнесу, суб’єктів ринку.
The article is devoted to actual problems of modern business risks, particularly in the education market. The paper critically analysis approaches in organizing marketing information and marketing systems in higher education. The publication presents proposals for the results of experiments on the introduction of new analytical technologies and promotion of effective integration of efforts of stakeholders, business market players.
Статья посвящена актуальным проблемам рисков
развития современного бизнеса, в частности на рынке образовательных услуг. Критически проанализированы подходы в организации информационных и сбытовых систем в маркетинге высших учебных заведений. Представлены предложения по результатам экспериментов по внедрению новых аналитических технологий, эффективной интеграции усилий заинтересованных лиц бизнеса, субъектов рынка.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-13T08:43:04Z
2016-09-13T08:43:04Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Шафалюк О. К. Інформаційні і збутові системи маркетингу в умовах високих ризиків бізнесу / О. К. Шафалюк // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 441–449.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19293
 
Language uk