Запис Детальніше

Соціально відповідальний маркетинг

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціально відповідальний маркетинг
 
Creator Ковальчук, Н. В.
 
Subject соціально відповідальний маркетинг
відповідальність
бізнес
суспільство
недобросовісна реклама
сексизм
socially responsible marketing
responsible
society
unfair advertising
sexism
социально ответственный маркетинг
ответственность
бизнес
общество
недобросовестная реклама
сексизм
334.722: 330.162
 
Description У статті розглянуто поняття «соціально відповідального маркетингу», його значення для підприємств і суспільства, вплив недобросовісної реклами на суспільство, впровадження соціально відповідального маркетингу в Україні.
In the article a concept is considered «social responsibility marketing», his value for an enterprise and social, the impact of misleading advertising on society, introduction is social responsible marketing in Ukraine.
В статье рассмотрено понятие «социально-ответственный маркетинг», его значение для предприятия и общества, влияние недобросовестной рекламы на общество, внедрение социально ответственного маркетинга в Украине.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-13T08:38:26Z
2016-09-13T08:38:26Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Ковальчук Н. В. Соціально відповідальний маркетинг / Н. В. Ковальчук // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 219–228.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19292
 
Language uk