Соціально відповідальний маркетинг
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Соціально відповідальний маркетинг
|
|
Creator |
Ковальчук, Н. В.
|
|
Subject |
соціально відповідальний маркетинг
відповідальність бізнес суспільство недобросовісна реклама сексизм socially responsible marketing responsible society unfair advertising sexism социально ответственный маркетинг ответственность бизнес общество недобросовестная реклама сексизм 334.722: 330.162 |
|
Description |
У статті розглянуто поняття «соціально відповідального маркетингу», його значення для підприємств і суспільства, вплив недобросовісної реклами на суспільство, впровадження соціально відповідального маркетингу в Україні.
In the article a concept is considered «social responsibility marketing», his value for an enterprise and social, the impact of misleading advertising on society, introduction is social responsible marketing in Ukraine. В статье рассмотрено понятие «социально-ответственный маркетинг», его значение для предприятия и общества, влияние недобросовестной рекламы на общество, внедрение социально ответственного маркетинга в Украине. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-09-13T08:38:26Z
2016-09-13T08:38:26Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ковальчук Н. В. Соціально відповідальний маркетинг / Н. В. Ковальчук // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 219–228.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19292 |
|
Language |
uk
|
|