Запис Детальніше

Формування маркетингової товарної стратегії підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування маркетингової товарної стратегії підприємства
 
Creator Кубишина, Надія Сергіївна
Гребньов, Г. М.
 
Subject товарна політика
стратегія
стратегічні орієнтири
інновація
диференціація
339.1-051
 
Description Викладено аналіз маркетингової товарної стратегії підприємства та її стратегічні напрями. Запропоновано етапи реалізації стратегічних орієнтирів розвитку товарної політики на основі внутрішніх і зовнішніх факторів. Розроблено рекомендації щодо
процесу формування стратегії диференціації на промисловому ринку.
Marketing analysis of product policy of the enterprise and its strategic directions is given. Stages of realization of strategic
reference directions of development of a product policy taking into account internal and external factorі. The recommendations on the formation of strategy of differential on industrial market.
Изложен маркетинговый анализ товарной политики предприятия и ее стратегические направления. Предложены этапы реализации стратегических ориентиров развития товарной политики с учетом внутренних и внешних факторов. Разработанные рекомендации относительно процесса формирования стратегии
дифференциации на промышленном рынке.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-13T11:20:02Z
2016-09-13T11:20:02Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Кубишина Н. С. Формування маркетингової товарної стратегії підприємства / Н. С. Кубишина, Г. М. Гребньов // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 243–251.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19302
 
Language uk