Запис Детальніше

Особливості перспективного планування маркетингової діяльності підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості перспективного планування маркетингової діяльності підприємства
Features of perspective planning of marketing activity of enterprise
Особенности перспективного планирования маркетинговой деятельности предприятия
 
Creator Мартиненко, Д. О.
MArtinenko, D. А.
Мартыненко, Д. А.
 
Subject перспективне планування
стратегічна перспектива
маркетингова діяльність
підприємство
механізм адаптаційного розвитку
фінансові результати
ринок
конкурентні переваги
perspective planning
strategic prospect
marketing activity
enterprise
mechanism of adaptation development
financial results
market
competitive edges
перспективное планирование
стратегическая перспектива
маркетинговая деятельность
предприятие
механизм адаптационного развития
финансовые результаты
рынок
конкурентные преимущества
332.02:65.014.1
 
Description Розглянуто сутність та особливості перспективного планування маркетингової діяльності підприємства в сучасних умовах. Проаналізовано основні методичні підходи до вирішення досліджуваної проблеми. Розроблено алгоритм перспективного планування маркетингу на підприємстві ВАТ «Мотор-Січ» і запропоновано створення у структурі відділу фінансово-економічного планування бюро перспективного планування і прогнозування, що забезпечить розвиток виробництва на основі розробки нових виробів.
Essence and features of the perspective planning of marketing activity of enterprise is considered in modern terms. Basic methodical approaches are analysed to the decision of the explored problem. The perspective scheduling algorithm of marketing is developed on the enterprise of ВАТ «Мотор-Січ» but creation is offered in the structure of department of the фінансово-економічного planning of bureau of the perspective planning and prognostication,
that will provide development of production on the basis of new products development.
Рассмотрены сущность и особенности перспективного планирования маркетинговой деятельности предприятия в современных условиях. Проанализированы основные методические подходы к решению исследуемой проблемы. Разработан алгоритм перспективного планирования маркетинга на предприятии
ОАО «Мотор-Січ» и предложено создание в структуре отдела финансово-экономического планирования бюро перспективного планирования и прогнозирования, что обеспечит развитие производства на основе разработки новых изделий.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-14T06:17:29Z
2016-09-14T06:17:29Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Мартиненко Д. О. Особливості перспективного планування маркетингової діяльності підприємства / Д. О. Мартиненко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 270–279.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19308
 
Language uk