Запис Детальніше

Екологічна маркетингова система підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Екологічна маркетингова система підприємства
 
Creator Поліщук, В. М.
 
Subject маркетинг
екологічний маркетинг
промислове підприємство
споживач
середовище
marketing
environmental marketing
industrial enterprise
consumer
environment
маркетинг
экологический маркетинг
промышленное предприятие
потребитель
середа
658.8:502
 
Description Зроблено аналіз досліджень і публікацій провідних науковців з екомаркетингу, розглянуто основні фактори використання механізму екомаркетингу. Екомаркетинг є важливим інструментом коригування сучасної виробничої поведінки підприємства.
Вічизняні підприємства повинні бути налаштовані на сучасні вимоги виробництва, підтримку екологічної безпеки та задіяні в реалізації екомаркетингу в Україні. За результатами аналізу систематизовано перелік екологічних послуг та алгоритм екологічного
маркетингу на підприємстві.
The analysis of researches and publications of leading scientists from the ecological marketing, the main factors for the use of
ecomarketing. Environmental marketing is an important tool for the correction of the modern industrial enterprise behavior. The enterprise must be configured to the modern requirements of production, maintenance of ecological safety and involved in the implementation of ecomarketing in Ukraine. According to the analysis of systematized
list of environmental services and the algorithm of environmental marketing in the enterprise.
Сделан анализ исследований и публикаций ведущих ученых из екомаркетингу, рассмотрены основные факторы использования механизма екомаркетингу. Экомаркетинг является
важным инструментом корректировки современной производственной поведения предприятия. Вічизняні предприятия должны
быть настроены на современные требования производства, поддержание экологической безопасности и задействованы в реализации екомаркетингу в Украине. По результатам анализа систематизированы перечень экологических услуг и алгоритм экологического маркетинга на предприятии.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-14T06:36:12Z
2016-09-14T06:36:12Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Поліщук В. М. Екологічна маркетингова система підприємства / В. М. Поліщук // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 279–286.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19309
 
Language uk