Запис Детальніше

До проблеми формування маркетингу сільських територій

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title До проблеми формування маркетингу сільських територій
 
Creator Романова, Л. В.
 
Subject маркетинг
традиційний маркетинг
територіальний маркетинг
аграрний маркетинг
сільські території
маркетинг сільських територій
територіальне управління
marketing
traditional marketing
territorial marketing
agricultural marketing
marketing of rural areas
rural areas
territorial management
маркетинг
традиционный маркетинг
территориальный маркетинг
аграрный маркетинг
маркетинг сельских территорий
сельские территории
территориальное управление
631.1.027 (477)
 
Description У статті запропоновано методологічні підходи до визначення маркетингу сільських територій як складного утворення з урахуванням сутності і тенденцій розвитку традиційного маркетингу, територіального маркетингу, сільських територій і стратегій їх
розвитку в системі територіального управління. Визначено маркетинг сільських територій як системне утворення в складі аграрного маркетингу, маркетингу з виробництва товарів і послуг на території та маркетингу сільської території як такої.
The article substantiates the relevance and practical importance of the problem of forming marketing of rural areas.
Methodological approaches to defining it as a complex formation, taking into account the nature and trends of traditional marketing,
territorial marketing, rural areas and their development strategies in the system of territorial administration. Defined marketing of rural areas as education system as part of the Agricultural Marketing,
marketing the production of goods and services in rural areas and marketing as such.
В статье предложены методологические подходы к определению маркетинга сельских территорий как сложного образования с учетом сущности и тенденций развития традиционного маркетинга, территориального маркетинга, сельских территорий и стратегии их развития в системе территориального управления. Определено маркетинг сельских территорий как системное образование в составе аграрного маркетинга, маркетинга по производству товаров и услуг на территории и маркетинга сельской территории как таковой.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-14T06:52:25Z
2016-09-14T06:52:25Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Романова Л. В. До проблеми формування маркетингу сільських територій / Л. В. Романова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 286–297.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19310
 
Language uk