Запис Детальніше

Вибір стратегії ціноутворення залежно від оцінки інвестиційної привабливості компанії

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вибір стратегії ціноутворення залежно від оцінки інвестиційної привабливості компанії
 
Creator Чукурна, О. П.
 
Subject інвестиції
інвестиційна привабливість
стратегії ціноутворення
цілі ціноутворення
investments
investment attractiveness
pricing strategies
pricing targets
инвестиции
инвестиционная привлекательность
стратегии ценообразования
цели ценообразования
338.5:336.648
 
Description Стаття присвячена проблемі вибору стратегії ціноутворення залежно від оцінки інвестиційної привабливості компанії.
Оцінка інвестиційної привабливості була проведена на прикладі підприємств українського вагонобудування за допомогою таких показників: коефіцієнт Р/Е-ratio; показник PEG; коефіцієнт PSR.
Аналіз показників інвестиційної привабливості акцій дозволив виділити основні цілі інвестора, згідно з якими формується інвестиційна стратегія. У контексті інвестиційних стратегій було запропоновано використовувати стратегії певні ціноутворення, які корелюються з цілями ціноутворення. Результатом проведеного дослідження стала розробка матриці взаємозв’язку стратегій ціноутворення з інвестиційними цілями підприємства.
The article is devoted to the choice of pricing strategies depending on the evaluation of the investment attractiveness
of the company. Assessment of investment attractiveness was held on the example of Ukrainian railcar using the following indicators: P/E-ratio; figure PEG; PSR ratio. Analysis of investment attractiveness
of the shares of indicators allowed to identify the main objectives of the investor, which is formed according to the investment strategy. In the context of investment strategies have been proposed to use pricing strategies that are correlated with the pricing objectives. The result of the study was to develop a matrix interconnection pricing strategies with the investment objectives of the enterprise.
Статья посвящена проблеме выбора стратегии ценообразования в зависимости от оценки инвестиционной привлекательности компании. Оценка инвестиционной привлекательности была проведена на примере украинского вагоностроения с помощью следующих показателей: коэффициент Р / Е-ratio; показатель PEG; коэффициент PSR. Анализ показателей инвестиционной привлекательности акций позволил выделить основные цели инвестора, согласно которым формируется инвестиционная стратегия. В контексте инвестиционных стратегий было предложено использовать стратегии ценообразования, которые коррелируются с целями ценообразования. Результатом проведенного исследования стала разработка матрицы взаимосвязи стратегий ценообразования с инвестиционными целями предприятия.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-14T07:05:02Z
2016-09-14T07:05:02Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Чукурна О. П. Вибір стратегії ціноутворення залежно від оцінки інвестиційної привабливості компанії / О. П. Чукурна // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 311–322.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19311
 
Language uk