Запис Детальніше

Маркетингове дослідження поведінки споживачів на ринку соків

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингове дослідження поведінки споживачів на ринку соків
 
Creator Шквиря, Н. О.
Сокіл, Я. С.
 
Subject Поведінка споживача
анкетування
маркетингові дослідження
ринок соків
споживчі переваги
Consumer behavior
surveys
market research
market juices
consumer preferences
Поведение потребителя
анкетирование
маркетинговые исследования
рынок соков
потребительские предпочтения
65.012.12:308
 
Description Визначено особливості поведінки споживачів соків, враховуючи їх споживчі переваги, мотиви, структуру споживання та систему розподілу доходів. Виявлено основні детермінанти впливу на прийняття рішення про купівлю.
The features of the behavior of juice consumers, given their consumer preferences, motivations, consumption patterns, income distribution system are determined. The basic determinants of influence on urchasing decisions are identified.
Определены особенности поведения потребителей соков, учитывая их потребительские предпочтения, мотивы, структуру потребления и систему распределения доходов. Выявлены основные детерминанты влияния на принятие решения о покупке.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-14T07:19:12Z
2016-09-14T07:19:12Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Шквиря Н. О. Маркетингове дослідження поведінки споживачів на ринку соків / Н. О. Шквиря, Я. С. Сокіл // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 341–349.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19314
 
Language uk