Запис Детальніше

Процесний підхід до формування маркетингової моделі товару

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Процесний підхід до формування маркетингової моделі товару
 
Creator Зозульов, Олександр Вікторович
Царьова, Т. О.
 
Subject маркетинг
модель товару
конкурентоспроможність
технологія
споживання
marketing
product model
competitiveness
technology
consumption
маркетинг
модель товара
конкурентоспособность
технология
потребление
339.138
 
Description Стаття присвячена дослідженню питань конкурентоспроможності товару, пов’язаних із побудовою моделей товару згідно структурного, структурно-динамічного та процесного підходів. Визначено, що існуючі на сьогодні маркетингові моделі товару (трирівнена та п’ятирівнева) не враховують всієї складності поведінки споживача, оскільки не беруть до уваги процес задоволення потреби в межах певної технології споживання товару. Розроблена модель товару як технології задоволення потреб споживачів містить три концептуальні рівні (принцип задоволення потреби споживача, спосіб реалізації принципу та фізичну реалізацію способу), органічно доповнює існуючі моделі та створює передумови для комплексного оцінювання конкурентоспроможності товару із урахуванням технології задоволення потреби, що базується певній моделі поведінки споживача.
The article investigates the competitiveness of goods related with building product models according to structural, structuraldynamic and process approaches. In the article it is determined that widely used marketing models of product (model of three levels and five levels) do not meet for all the complexity of consumer behavior,
because they do not take into account the process of satisfying the needs within a particular consumer consumption technology. The developed product model includes three conceptual level (the principle of satisfying customer demands, the process of realization of the principle and the physical implementation of the process)
complements the existing models and creates the preconditions for a comprehensive assessment of competitiveness of the goods taking into account the technology of consumption, which is based on certain
behaviors consumer.
Статья посвящена исследованию конкурентоспособности товара, связанной с построением моделей товара согласно структурного, структурно-динамического и процессного подходов. В статье определено, что существующие на сегодня маркетинговые модели товара (трехуровневая и пятиуровневая) не учитывают всей сложности поведения потребителя, поскольку не
берут во внимание процесс удовлетворения потребности в рамках определенной технологии потребления товара. Разработанная модель товара как технологии удовлетворения потребностей потребителей содержит три концептуальных уровня (принцип удовлетворения потребности потребителя, способ реализации принципа и физическую реализацию способа) органично дополняет существующие модели и создает предпосылки для комплексной оценки конкурентоспособности товара с учетом технологии удовлетворения потребности, которая базируется на определенной модели поведения потребителя.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-14T09:07:33Z
2016-09-14T09:07:33Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Зозульов О. В. Процесний підхід до формування маркетингової моделі товару / О. В. Зозульов, Т. О. Царьова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 381–389.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19323
 
Language uk