Запис Детальніше

Особливості розвитку маркетингових систем взаємодії при ринкових відносинах

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості розвитку маркетингових систем взаємодії при ринкових відносинах
 
Creator Аксьонов, І. М.
Фертюк, Світлана Володимирівна
 
Subject маркетинг
бренд
брендинг
суб’єкт господарювання
споживач
товар
marketing
brand
branding
subject of menage
consumer
commodity
субъект хозяйствования
потребитель
658.893
 
Description У роботі досліджено особливості розвитку маркетингових систем взаємодії при ринкових відносинах, визначено методичні схеми, які продуктивні при переході від домінанти лояльності до емоційності і ентузіазму у взаємодії бренду зі споживачами у
сучасному брендингу.
The features of development of the marketing systems of cooperation are in process investigational at market relations,
methodical charts are certain, what productive in transitionfrom the dominant of loyalty to emotionality and enthusiasmin co-operating of brand with consumers in the modern branding.
В работе исследованы особенности развития маркетинговых систем взаимодействиям при рыночных отношениях, определены методические схемы, какие производительные при переходе от доминанты лояльности к эмоциональности и энтузиазму во взаимодействии бренда с потребителями в современном брендинге.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-14T10:38:12Z
2016-09-14T10:38:12Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Аксьонов І. М. Особливості розвитку маркетингових систем взаємодії при ринкових відносинах / І. М. Аксьонов, С. В. Фертюк // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 410–418.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19329
 
Language uk