Запис Детальніше

Розвиток підприємств в контексті соціально-орієнтованого маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток підприємств в контексті соціально-орієнтованого маркетингу
 
Creator Белявцев, М. І.
Зайцева, А. М.
 
Subject маркетинг
підприємство
концепція
соціально відповідальний бізнес
імідж
соціально-орієнтований маркетинг
розвиток
конкурентні переваги
суспільство
marketing
company
concept
socially responsible business
image
socially-oriented marketing
development
competitive advantages
company
маркетинг
предприятие
концепция
социально ответственный бизнес
имидж
социально-ориентированный маркетинг
развитие
конкурентные преимущества
общество
339.138
 
Description У статті досліджено один із напрямів розвитку підприємства в соціальному аспекті маркетингу — соціальна відповідальність бізнесу, що є складовою іміджу. Охарактеризовано концепцію соціально-орієнтованого маркетингу, причини її розповсюдження, напрями та технології бізнесу в межах цієї концепції. Визначено поняття іміджу підприємства, його внутрішні та зовнішні складові. Доведено, що одним з основних чинників, що впливає на імідж підприємства, є соціальна відповідальність бізнесу.
Social responsibility of business is a component of the company image and direction of development in social marketing are
analyzed in the article. The concept of socially oriented marketing, reasons its distribution, trends and business technologies are characterized in the framework of this concept. The notions of the enterprise image, its internal and external components are defined. It is proved that one of the main factors that affect the image is the social responsibility of business.
В статье исследуется одно из направлений развития предприятий в социальном аспекте маркетинга — социальная ответственность бизнеса, которая является составляющей имиджа. Охарактеризована концепция социально-ориентированного маркетинга, причины ее распространения, направления и технологии бизнеса в рамках этой концепции. Определено понятие имиджа предприятия, его внутренние и внешние составляющие.
Доказано, что одним из основных факторов, влияющих на имидж предприятия, является социальная ответственность бизнеса.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-14T10:49:55Z
2016-09-14T10:49:55Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Белявцев М. І. Розвиток підприємств в контексті соціально-орієнтованого маркетингу / М. І. Белявцев, А. М. Зайцева // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 425–435.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19331
 
Language uk