Адаптація маркетингової діяльності субєктів Інтернет-торгівлі до властивостей мережі
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Адаптація маркетингової діяльності субєктів Інтернет-торгівлі до властивостей мережі
|
|
Creator |
Бойчук, І. В.
|
|
Subject |
маркетингова діяльність
Інтернет суб’єкти інтернет-торгівлі властивості мережі моделі комунікації маркетингова взаємодія marketing activities Internet of e-commerce network model of communication marketing interaction маркетинговая деятельность Интернет субъекты интернет-торговли свойства сети модели коммуникации маркетинговое взаимодействие 339.138:004.738.5 |
|
Description |
У статті розглянуто можливості використання властивостей Інтернету в маркетинговій практиці суб’єктів інтернет-торгівлі. Проаналізовано основні відмінності середовища мережі від традиційних засобів інформації в розрізі різних моделей комунікації та маркетингового впливу на цільову аудиторію. Визначено напрями адаптації моделі «багато хто до багатьох» для забезпечення маркетингової взаємодії в мережі.
The article considers the possibility of using the Internet properties in marketing practice of e-commerce subjects. There is analysis the main differences of network environment from traditional media in the context of different communication models and marketing impact on a target audience. Directions of the adaptation model «many to many» for marketing interaction into the network is determined. В статье рассмотрены возможности использования свойств Интернета в маркетинговой практике субъектов интернет- торговли. Проанализированы основные отличия среды сети от традиционных средств информации в разрезе различных моделей коммуникации и маркетингового воздействия на целевую аудиторию. Определены направления адаптации модели «многие ко многим» для обеспечения маркетингового взаимодействия в сети. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-09-14T11:14:27Z
2016-09-14T11:14:27Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бойчук І. В. Адаптація маркетингової діяльності субєктів Інтернет-торгівлі до властивостей мережі / І. В. Бойчук // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 5–14.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19337 |
|
Language |
uk
|
|