Запис Детальніше

Адаптація маркетингової діяльності субєктів Інтернет-торгівлі до властивостей мережі

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Адаптація маркетингової діяльності субєктів Інтернет-торгівлі до властивостей мережі
 
Creator Бойчук, І. В.
 
Subject маркетингова діяльність
Інтернет
суб’єкти інтернет-торгівлі
властивості мережі
моделі комунікації
маркетингова взаємодія
marketing activities
Internet
of e-commerce
network model of communication
marketing interaction
маркетинговая деятельность
Интернет
субъекты интернет-торговли
свойства сети
модели коммуникации
маркетинговое взаимодействие
339.138:004.738.5
 
Description У статті розглянуто можливості використання властивостей Інтернету в маркетинговій практиці суб’єктів інтернет-торгівлі. Проаналізовано основні відмінності середовища мережі від традиційних засобів інформації в розрізі різних моделей комунікації та маркетингового впливу на цільову аудиторію. Визначено напрями адаптації моделі «багато хто до багатьох» для забезпечення маркетингової взаємодії в мережі.
The article considers the possibility of using the Internet properties in marketing practice of e-commerce subjects. There is analysis the main differences of network environment from traditional media in the context of different communication models and marketing impact on a target audience. Directions of the adaptation model «many to many» for marketing interaction into the network is determined.
В статье рассмотрены возможности использования свойств Интернета в маркетинговой практике субъектов интернет-
торговли. Проанализированы основные отличия среды сети от традиционных средств информации в разрезе различных моделей коммуникации и маркетингового воздействия на целевую аудиторию. Определены направления адаптации модели «многие ко многим» для обеспечения маркетингового взаимодействия в
сети.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-14T11:14:27Z
2016-09-14T11:14:27Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Бойчук І. В. Адаптація маркетингової діяльності субєктів Інтернет-торгівлі до властивостей мережі / І. В. Бойчук // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 5–14.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19337
 
Language uk