Запис Детальніше

Рішення про купівлю та нові медіа

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Рішення про купівлю та нові медіа
 
Creator Карпенко, Ю. М.
 
Subject нові медіа
рішення про купівлю
маркетингові комунікації
вплив на споживачів
new media
purchasing decisions
marketing communications
impact on consumers
новые медиа
решение о покупке
маркетинговые коммуникации
влияние на потребителей
339.133.017
 
Description В умовах стрімкого розвитку комунікацій закономірно виникає потреба дослідження особливостей поведінки споживачів і знаходження дієвих методів впливу на купівельний вибір за допомогою маркетингового комунікаційного комплексу. Нові медіа суттєво змінили характер маркетингових комунікацій та їх вплив на споживчу поведінку. У статті визначено види нових медіа, що можуть бути використані в комплексі маркетингових комунікацій. До них віднесено: соціальні мережі, Інтернет-сервіси, блоги, відео на замовлення, мобільні додатки, спеціальне програмне забезпечення, а також нові електронні пристрої такі, як VR-шоломи та формат відео 360°. Узагальнено вплив нових медіа на споживачів в аспекті основних змінних, що формують рішення про купівлю, а саме індивідуальних відмінностей, впливу середовища та психологічних процесів.
Визначено, що розвиток нових медіа змінює взаємодію підприємства та споживача. Охарактеризовані основні переваги нових медіа перед традиційними засобами маркетингових комунікацій.
While communication technologies develop drastically, naturally there has aroused the need of customer behavior patterns studies as well as of finding effective ways to influence consumers’ choice by means of marketing communication complex. New media have significantly changed nature of marketing communication process and its influence on customer behavior. The article presents various kinds of the new media, which can be used in marketing communication complex. Among these are social networks,
Internet services, blogs, customized videos, mobile applications, customized software, and new digital devises such as VR helmets and video format 360°.
The article generalizes influence of the new media on customers in terms of basic variables that form a purchasing decision, which are individual differences, environmental influence, and psychological processes. It has been determined that the development of the new media changes enterprise-customer interactive. There were outlined the main advantages of the new media comparing to the traditional means of marketing communication technologies.
В условиях стремительного развития коммуникаций закономерно возникает потребность исследования особенностей поведения потребителей и нахождения действенных методов воздействия на покупательский выбор с помощью маркетингового коммуникационного комплекса.
Новые медиа существенно изменили характер маркетинговых коммуникаций и их влияние на потребительское поведение. В статье определены виды новых медиа, которые могут быть использованы в комплексе маркетинговых коммуникаций. К ним могут быть отнесены: социальные сети, различные Интернет-сервисы,
блоги, видео по запросу, мобильные приложения, специальное программное обеспечение, а также новые электронные устройства такие, как VR-шлемы и формат видео 360°. Оценено влияние новых медиа на потребителей в аспекте основных переменных, формирующих решение о покупке, а именно индивидуальных различий, влияния внешней среды и психологических процессов.
Определено, что развитие новых медиа существенно меняет взаимодействие предприятия и потребителя. Охарактеризованы основные преимущества новых медиа перед традиционными средствами маркетинговых коммуникаций.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-14T11:27:06Z
2016-09-14T11:27:06Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Карпенко Ю. М. Рішення про купівлю та нові медіа / Ю. М. Карпенко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 14–24.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19339
 
Language uk