Запис Детальніше

Інтернет-реклама: тенденції розвитку та особливості використання в Україні

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтернет-реклама: тенденції розвитку та особливості використання в Україні
 
Creator Романенко, Лариса Федорівна
Романенко, Лариса Фёдоровна
Ординський, В. І.
 
Subject Інтернет-маркетинг
Інтернет-реклама
просування продукції
таргетинг
медіа вимір
трафік
 
Description У статті розглянуто основні методи та інструменти Інтернет-реклами та особливості проведення рекламних компаній в Інтернет, надано рекомендації щодо використання Інтернет-реклами вітчизняними підприємствами для успішного просування продукції у віртуальному середовищі.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-14T11:46:08Z
2016-09-14T11:46:08Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Романенко Л. Ф. Інтернет-реклама: тенденції розвитку та особливості використання в Україні / Л. Ф. Романенко, В. І. Ординський // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 54–60.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19343
 
Language uk