Інтернет-реклама: тенденції розвитку та особливості використання в Україні
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інтернет-реклама: тенденції розвитку та особливості використання в Україні
|
|
Creator |
Романенко, Лариса Федорівна
Романенко, Лариса Фёдоровна Ординський, В. І. |
|
Subject |
Інтернет-маркетинг
Інтернет-реклама просування продукції таргетинг медіа вимір трафік |
|
Description |
У статті розглянуто основні методи та інструменти Інтернет-реклами та особливості проведення рекламних компаній в Інтернет, надано рекомендації щодо використання Інтернет-реклами вітчизняними підприємствами для успішного просування продукції у віртуальному середовищі.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-09-14T11:46:08Z
2016-09-14T11:46:08Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Романенко Л. Ф. Інтернет-реклама: тенденції розвитку та особливості використання в Україні / Л. Ф. Романенко, В. І. Ординський // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 54–60.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19343 |
|
Language |
uk
|
|