Запис Детальніше

Практичні аспекти використання інформаційних технологій у маркетинговій діяльності виробничого підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Практичні аспекти використання інформаційних технологій у маркетинговій діяльності виробничого підприємства
 
Creator Романишин, Ю. Л.
Лаба, О. В.
 
Subject база даних
інформаційні технології
маркетингова діяльність
маркетингова інформація
рекламно-інформаційний продукт
database
information technology
marketing activity
marketing information
advertising and information product
база данных
информационные технологии
маркетинговая деятельность
маркетинговая информация
рекламно-информационный продукт
339.138:004.09
 
Description У статті розглянуто маркетингову діяльність, охарактеризовано основні види інформаційних технологій, які використовуються в маркетингових процесах підприємства. Вивчено досвід здійснення маркетингової діяльності білоруським ВАТ «Волковысский мясокомбинат» та проаналізовано використання інформаційних технологій у його процесах. Розроблено інформаційні продукти, які мають на меті підвищити ефективність маркетингової діяльності підприємства, його конкурентоспроможність і раціональність використання інформаційних технологій у маркетингових процесах.
The article considers the marketing activity and describes the main types of information technologies used in marketing processes of an enterprise. It is studied the experience of the marketing activity conducted by Belorussian JSK «Volkovysskij miasokombinat» and analyzed the using of information technologies in its processes. It is developed information products which are intended to increase the effectiveness of marketing activity of the company, its
competitiveness and rational use of information technologies in the marketing processes.
В статье рассмотрена маркетинговая деятельность, охарактеризованы основные виды информационных технологий, используемых в маркетинговых процессах предприятия.
Изучен опыт осуществления маркетинговой деятельности белорусского ОАО «Волковысский мясокомбинат» и проанализировано использование информационных технологий в его процессах. Разработаны информационные продукты, цель которых повысить эффективность маркетинговой деятельности предприятия, его конкурентоспособность и рациональность использования информационных технологий в маркетинговых процессах.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-09-14T12:04:13Z
2016-09-14T12:04:13Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Романишин Ю. Л. Практичні аспекти використання інформаційних технологій у маркетинговій діяльності виробничого підприємства / Ю. Л. Романишин, О. В. Лаба // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 44–54.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/19345
 
Language uk